Передумовою у забезпеченні ефективності навчання дитини з особливими освітніми потребами є індивідуалізація освітнього процесу з урахуванням її індивідуальних потреб і можливостей, здібностей та інтересів, що забезпечується шляхом розробки індивідуальної програми розвитку. Саме з цього приводу 19 січня в Стримбівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів відбулося чергове засідання психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП.
На засіданні були присутні усі члени команди та представник з ІРЦ Павлюк Мар’яна Іванівна.
Під час засідання голова комісії Леурда Олена Дмитрівна ознайомила присутніх з порядком організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти за затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 р. № 957 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти”.
Команда психолого-педагогічного супроводу обговорювала особливості психо-фізичного розвитку дітей з ООП, їх досягнення та труднощі, визначили для них рівень підтримки, переглядали кількість годин корекційно-розвиткових занять, а також оновлювали індивідуальні програми розвитку.