Школа молодого вчителя

Успішна педагогічна діяльність молодого вчителя залежить не тільки від його професійної підготовки і особистих якостей, а й від того, у який колектив він потрапить, які умови праці й побуту йому створять, яку нададуть методичну допомогу, як стимулюватимуть його ініціативність і творчість.

В нашому закладі однією із ефективних форм роботи з молодими вчителями є школа молодого вчителя (3 рік роботи ) з проблеми “Сучасні педагогічні технології – шлях до становлення компетентної особистості вчителя та учня”.

Згідно з річним планом роботи закладу та метою демонстрації перших надбань і методичних знахідок молодих вчителів, здійснення обміну досвідом роботи, розвитку ініціативи , з 27 по 31 березня було проведено Тиждень творчості молодих вчителів. В рамках методичного тижня дружня і згуртована робота адміністрації, наставників, керівників ШПС, психологічної служби пробуджували у молодих колег інтерес до творчості, прагнення досягти кращих результатів, отримати визнання в колективі.

Слід відмітити дієву систему роботи досвідчених наставників: Олени Леурди , Марії Сойми, Василини Мігальчич, Василя Дерди та молодих вчителів: Діани Піпаш, Наталії Попович, Наталії Сойми, Іванни Гамор та Дарини Кухти. Ними були проведені показові уроки та заходи, а саме :

  • уроки-дуети : “Узагальнення знань з теми ” Початкові хімічні поняття. Оксиди”( Марія Сойма, Наталія Попович) – хімія , 7 клас; “Передача м’яча двома руками зверху з відстані 1,5-2 м. Прийом м’яча знизу обома руками в парах після переміщення.”(Василь Дерда, Іванна Гамор)- фізична культура,6 клас;
  • урок – подорож” Мацуо Басьо. Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми і широта художнього змісту Хайку” ( Діана Піпаш)- зарубіжна література, 6 клас;
  • інтегрований урок з музичного мистецтва у 5 класі ” Весну зустрічаємо”(Наталія Сойма);
  • екологічний захід” Як стати більш ефективним у суспільстві”( Дарина Кухта та Наталія Сойма).

Свою креативність, відсутність консерватизму, готовність до змін на краще молоді колеги продемонстрували під час проведення години мрій “Мій ідеальний урок”.

Підбиття підсумків методичного тижня відбулося разом з наставниками за круглим столом “Через бар’єр труднощів”.

Всі уроки та заходи були цікаві, змістовні, ретельно сплановані. Педагоги продемонстрували різні форми та методи роботи на уроках, свій рівень володіння сучасними освітніми технологіями, вміння співпрацювати з учнями, формувати ключові компетентності, зацікавлювати, спонукати дітей до здобуття знань, всебічного розвитку, творчого зростання.

Отож, витримки, послідовності, наполегливості, натхнення у професійній діяльності вам, наші молоді колеги!

Молодий спеціаліст стає хорошим учителем

насамперед завдяки обстановці творчої праці

педагогічного й учнівського колективів

В. Сухомлинський

10 порад молодому вчителю В. Сухомлинського (з книги «Сто порад вчителю»)

 1.Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті – з людиною. Місія школи – боротися за людину.

2.Об’єкт нашої праці – найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, – розум, почуття , воля, переконаність, самосвідомість.

3.Виховувати людину – це передусім знайти її душу, бачити та відчувати її індивідуальний світ.

4.Немає в дитини нічого такого, що вимагало б від педагога жорсткості. Не давайте прорости в своїй душі насінню зневіри в людину, підозрілості.

5.Немає якихось єдиних для всіх школярів передумов успіхів у навчанні.

6.Успіх у навчанні – це стежка, що веде до того куточка дитячого серця, в якому горить вогник бажання бути гарним.

7.Слово – могутній борець за людську душу. Створюйте інтелектуальний фонд для запам’ятовування, заучування, збереження в пам’яті програмного матеріалу.

8.Спонукайте учнів до читання – найважливішого рятівного засобу для успішного читання. Ніяке захоплення не принесе користі, якщо воно не зачіпає думки, душі, серця.

9.Доброзичливість, розумна доброта – ось що має бути атмосферою життя дитячого колективу, головним тонусом відносин взаємовідносин педагога і дітей.

10.Уміння володіти собою, тримати себе в руках – одне з найбільш необхідних умінь, від якого залежить і успіх діяльності педагога, і його здоров‘я.

Прокрутити вгору